Fotoootjes!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Gerrit Oudshoorn - WaarBenJij.nu Fotoootjes!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Gerrit Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Fotoootjes!!

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

10 Maart 2008 | Peru, Cusco

Heeeeeeeeej hier ik ben er weer!
Weer een mooie week gehad. Afgelopen week was de echte school van de kinderen weer begonnen (want dat is niet bij ons), en dus kwamen ze alleen nog maar in de middag naar ons toe. Dus maar 2 uurtjes per dag. Weer wat rustiger dus. En dus tijd om ook doordeweeks een keertje uit te gaan in Cusco. Woensdagavond deed ik dat met Timo en Arvid, de vrouwen bleven thuis. We moesten eerste een half uurtje in het donker (met een lekkende waterfles) naar een ander dorpje lopen voor een taxi, en daarna nog een uurtje rijden. Dus toen hadden we wel een drankje verdiend. Was weer leuk. We gingen overnachten in een hostal, en donderdagochtend weer terug. Verder hadden we vrijdag ipv filmmiddag workshopjes georganiseert. Ze gingen tekenen, zingen/dansen, verfen en elkaar schminken met kleuren van stenen (ofzoiets). Was wel geslaagd denk ik.
Verder heb ik gisteren (zaterdag) een simkaartje gekocht, zodat ik iets goedkoper kan bellen en smsen met iedereen hier. En ik heb afgelopen week hoop foto's gemaakt!! En ik heb ook nog steeds een paar leuke fotootjes uit Ecuador. Het gaat zo snel zeg, ik ben nu al weer 3 weken in Peru. En ik hou het hier nog wel 5 weken vol. Dus het gaat helemaal goed hier!
Vandaag is Korinna jarig, dus nu hebben we echt een rede om te feesten. En morgen weer terug naar Caicay.

Tot volgend weekend!
Gerrit

(PS: Ik ga er nu wat foto´s bij proberen te zetten)

  • 10 Maart 2008 - 09:46

    Jeroen:

    Ej gerrit! Vette foto's. Volgens mij ga je het nog wel missen daarzo. Nu mis je wel m'n feestje hier ;-). Drink daarzo maar een extra pilsje op 19 maart :-P.
    Groeten!
    Jeroen

  • 14 Maart 2008 - 23:21

    Sirius:

    Weer een hoop leuke foto's van de omgeving/straatbeeld/ de kinderen en andere mensen die je hebt leren kennen. Mag ik zeggen dat ik wel een beejte jaloer ben? lijkt me een geweldige ervaring allemaal.
    groeten van Nederland & co :P

  • 17 Maart 2008 - 11:13

    Elly:

    hoi
    alles goed harry heeft genoten van de voetbal nec sparta uitslag 4 -2
    10 minuten voor het einde stond het nog
    1-2 toen kwam pothuizen een gouden wissel
    hij werd in de aanval gezet en maakte
    2 doelpunten binnen 4 minuten dus na 6
    minuten inval stond het plotseling
    3-2 en in de 90-ste minuut 4-2
    verder geen nieuws ik hoop dat het goed met je gaat
    groetjes
    elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2008

Bijna onderweg..

26 April 2008

Lekker rustig

17 April 2008

Ander land, andere stad & ander werk!

31 Maart 2008

Bruiloft en meer feesten!

10 Maart 2008

Fotoootjes!!
Gerrit

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13927

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 14 Juli 2014

Mijn 2e reis

18 Januari 2008 - 14 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: