Lekker rustig - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Gerrit Oudshoorn - WaarBenJij.nu Lekker rustig - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Gerrit Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Lekker rustig

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

26 April 2008 | Bolivia, Sucre

Heeeeeeejheeej!!

Nog steeds in Bolivia, nog steeds alles helemaal goed hier. Behalve dan dat ik jullie mis natuurlijk.. :P Maar over minder dan 3 weken ben ik alweer thuis. Oow de tijd gaat zoo snel. Maar dat is alleen maar een goed teken.

Afgelopen weken niet veel bijzonders gedaan. Nieuwe digitale camera gekocht, een betere dan dat ik had. Hopen dat deze langer meegaat. Met het tempo waarin in fototoestellen versleten heb, ben ik al blij als deze Nederland haalt.
Ik heb al meteen weer wat fotootjes gemaakt van de stad hier en paar van het psychiatrisch ziekenhuis (niet binnen, alleen nog maar paar fotootjes van de gebouwtjes zelf). Kunnen jullie zelf oordelen hoe mooi het is. Maar ik zeg jullie, als ik probleempjes krijg in mijn hoofd ga ik naar Sucre denk ik. :P (Alhoewel het natuurlijk niet allemaal zo mooi is als het er van buiten uitziet.)
Het werk zelf vind ik nog steeds heel leuk. En het is wel interessant om te zien hoe die mensen zijn. Soms wel echt zielig of schokkend als je erover na gaat denken, maar het is gelukkig nog steeds ook wel heel grappig vaak. En tsja, met de patienten communiceren is meestal lastig, maar met het personeel praat ik wel spaans natuurlijk. En dat gaat ook heel goed. En er is 1 vrouw die heel vaak scheldwoorden roept, dus ik leer ook nog nieuwe woorden.

Verder heb ik trouwens hele mooie nieuwe schoenen gekocht voor 18 euro. Bolivia is echt zoooo goedkoop. Ik vond Ecuador al niet duur, Peru was nog goedkoper. Maar hier is alles dus nog goedkoper. Als je uit eten gaat kun je voor nog geen 2 of 3 euro overal wel eten krijgen.
Ik ´werk´ van 8u tot 14u, en heb dus smiddags vrije tijd. De meeste middagen was ik op een terrasje te vinden. Als ik vanaf mijn appartement 10 minuutjes de berg oploop, kun je daar heel mooi zitten met uitzicht over de hele stad. En het weer is echt superlekker hier nu. Dan neem ik meestal discman (ouderwets he?) mee en heerlijk relaxt cdtje (Jack Johnson bijv.). En dan bestel ik voor 70 eurocent een heerlijk fris vers gemixt fruitsapje. Wat wil je nog meer?? Zonnetje, muziekje, drankje en een mooi uitzicht. Maak ik al mensen jaloers?

Jaja, heerlijk rustig leventje dus nu. Maar wil nog wel wat van het land zien eigenlijk. Misschien volgend weekend naar Uyuni (met de beroemde zoutvlaktes), en ik heb al uitgerekend dat ik op de terugweg (als ik toch via La Paz moet) nog ff een paar daagjes naar het ook al zo beroemde Titicacameer kan gaan. Maar goed, als het zover is zet ik hier natuurlijk wel weer een verhaaltje en wat fotootjes neer.

Heel erg bedankt trouwens weer voor de leuke reacties! En Bart, tuurlijk ga ik mee stappen in Utrecht de 22e! En Rasmus, tuurlijk is Ajax geen kamioen geworden, geloofde je daar serieus nog in? ;) Oooow en ik zou bijna vergeten te vertellen hoe trots ik wel niet op NEC ben! 8e, niet normaal. Toen ik wegging gingen ze bijna degraderen, en nu, de beste club in 2008. Nou ja, genoeg verteld nu weer denk ik.

Tot snel!

Gerrit

  • 25 April 2008 - 23:06

    Hetty:

    Het wordt tijd dat we EVEN langs wippen geloof ik,klinkt niet slecht daar.

  • 26 April 2008 - 10:19

    Sirius:

    En in Nederland kun je weer verder gaan genieten van de (hopelijk mooie) zomer straks.

  • 26 April 2008 - 10:25

    Bram:

    Relax dat het werk niet al te schokkerend is;) Maar echt die middagjes vooral; dat muziek luisteren in de zon met een lekker drankje en mooi uitzicht. Kwijl...

    Naja ik zie je snel homie!

  • 26 April 2008 - 12:05

    Simon:

    big G,

    klinkt goed man. zo te horen hou je het nog wel even uit. zie je over een week of drie;)

  • 30 April 2008 - 20:01

    Arf:

    he gerrie!
    klinkt nog altijd lekker man! wij gaan vanavond richting ecuador, zullen we eens zien waar jij uitgehangen hebt. helaas hebben we wel nog maar een klein weekje nu voordat het vliegtuigje weer opstijgt, maar gelukkig kan jij nog wat langer genieten! zie je in nederland weer, en de groeten van timo!
    Arvid

  • 02 Mei 2008 - 18:04

    Robin:

    Hey Gerrito! Ik dacht ik ga tegen het einde er toch nog maar wat bij zetten. Je verhalen klinken goed man! Je verenigt het aangename met het nuttige!
    Ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer te vertellen hebt als je (alweer:O) terug bent. Ik ben het met je eens, de tijd gaat snel. Ik spreek je dus (probably:P) snel weer, geniet van je laatste weken!

  • 06 Mei 2008 - 14:40

    Rasmus:

    Heey Gerrit!

    Je had die goal van psv moeten zien. Danko stond helemaal vrij is het 16-meter gebied van Vitesse met de dichtstbijzijnde verdediger minstens 10 meter ver weg te zoeken. Complot!

    Maar Ajax staat nu wel in de finale van de play-off tegen Twente. En daarnet is de voorlopige selectie voor het ek bekend gemaakt. Onze verdediging is onze zwakke punt. Met deze selectie zou dit mijn opstellig zijn:

    ----------VAnderSar----------

    Melchiot-Heitinga-Ooijer-Urby

    ----DeZeeuw-VanBronckhorst---

    -VanPersie--Sneijder--Vaart--

    ---------Nistelrooy----------

    Mijn vertrouwen in het winnen van het ek is sterk toegenomen nadat ik het nieuwe kapsel van Van Basten heb gezien. Het is snel, agressief en aanvallend. Dat beloofd zeker wat! Hij staat op scherp.


  • 07 Mei 2008 - 17:21

    Richard.O En Louise:

    Hoi Gerrit,

    Te gek en fantastisch Gerrit wat je daar allemaal doet en beleeft, al sinds tijden volgen wij (Richard.O en Louise) jouw doen en laten aldaar op de voet dankzij al jouw boeiende berichten en foto's! Wij vinden het tof en hebben grote bewondering voor jouw getoonde lef en ondernemings lust. Wij verheugen ons dan ook om binnenkort, in Nijmegen, Live jouw verhalen te mogen horen. :-)

    Doei, liefs en tot spoedig weer ziens jouw oom Richard en Louise!

  • 07 Mei 2008 - 17:25

    Richard.O En Louise:

    Hoi Gerrit,

    Te gek en fantastisch Gerrit wat je daar allemaal doet en beleeft, al sinds tijden volgen wij (Richard.O en Louise) jouw doen en laten aldaar op de voet dankzij al jouw boeiende berichten en foto's! Wij vinden het tof en hebben grote bewondering voor jouw getoonde lef en ondernemings lust. Wij verheugen ons dan ook om binnenkort, in Nijmegen, Live jouw verhalen te mogen horen. :-)

    Doei, liefs en tot spoedig weer ziens jouw oom Richard en Louise!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2008

Bijna onderweg..

26 April 2008

Lekker rustig

17 April 2008

Ander land, andere stad & ander werk!

31 Maart 2008

Bruiloft en meer feesten!

10 Maart 2008

Fotoootjes!!
Gerrit

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 13932

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 14 Juli 2014

Mijn 2e reis

18 Januari 2008 - 14 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: