Bruiloft en meer feesten! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Gerrit Oudshoorn - WaarBenJij.nu Bruiloft en meer feesten! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Gerrit Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Bruiloft en meer feesten!

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

31 Maart 2008 | Peru, Cusco

Heeeeeeeeeej allemaal,
Jaja, eindelijk weer eens een berichtje. Hier nog steeds alles super! Ik hou van Peru, Cusco en Caicay! Wel stom eigenlijk dat ik over 2 weekjes alweer hier wegmoet. Maar goed, in Bolivia heb ik het ook vast wel weer naar mijn zin. De tijd gaat echt heel snel.
Inmiddels is iedereen waarmee ik de eerste 4 weken in mijn project zat gestopt... Wel jammer, was echt heel gezellig. Vorige week waren er nog geen nieuwe bijgekomen, dus zat ik er eigenlijk een week alleen. Echt heel saai dacht ik. Maar het was semana santa, een of andere heilige week. Donderdag en vrijdag hoefde ik niet bij het project te zijn (dus kon ik lekker naar Cusco) en maandag was er een processie ofzo. Dat ze Jezus aan een kruis door het dorp gaan dragen. En toen waren Jamil en Simon er ook. Dus ik was er gelukkig maar 2 dagen alleen.
En toen was er zaterdags de bruiloft! Van Ernesto en Dina. Echt heel leuk was dat. Het was niet een hele grote bruiloft, dus daarom extra speciaal dat wij waren uitgenodigd. Wij kennen hun pas een paar weken. Het was in Caicay. Wij moesten natuurlijk wel pakken en jurken gaan huren eerst. Maar koste ook maar 25 soles, wat 6 euro is dus. Er werd veel gedanst en heel veel gedronken, een heel leuk feest dus...
Afgelopen week heb ik echt heel weinig gedaan. Het weer is echt heel lekker, dus meestal heb ik de halve dag heerlijk met een mooi muziekje en heel mooi uitzicht in de zon gelegen. Maandag weer verder gegaan met het vrijwilligerswerk. Deze week met nieuwe vrijwilligers. Birgit, Manuel (Duitsland) en Kirsten (Nederland). Is weer heel gezellig allemaal. Maar ik ging wel woensdag alweer terug naar Cusco, omdat het de laatste dag van Korinna was. We hadden met z'n 4en (ik, Timo, Arvid en Korinna) cadeautjes voor elkaar gekocht. En we vonden dat we ook iets aan Jamil moesten geven. De dochter van Ernesto en Dina, met wie wij heel veel zijn opgetrokken. We hebben tshirts laten maken met een hele leuk foto van ons 5en. Ze was er heel blij mee en we hebben die alle 5 aangehad tijdens het uitgaan die avond. Was echt superleuk!
Donderdagochtend weer teruggegaan naar Caicay. Donderdag en vrijdag weer gewoon met het project bezig geweest, wat nog steeds heel leuk is, en vrijdagmiddag weer terug naar Cusco. Ik voelde me afgelopen dagen en vooral ook nachten heel erg slecht. Best wel buikpijn en heel moe. Dus dit weekend maar rustig aangedaan. Vandaag zelfs even naar de clinica geweest, en laten controleren. Niet echt mijn favoriete zondagmiddagbesteding, maar ja. En ik blijk inderdaad 2 soorten parasieten te hebben. En 1tje heel sterk. Dus ik heb nu een hoop pillen meegekregen en mag over 10 dagen weer terugkomen. Wel balen, maar komt wel weer goed. En ik blijf zeggen dat je volgens mij niet echt in Cusco bent geweest als je geen parasieten of salmonella hebt gehad. Want dat heeft bijna iedereen hier wel eens.
Ik wou eigenlijk vandaag ook nog wat fotootjes erbij zetten, maar daar heb ik niet echt tijd meer voor nu. Dus misschien morgen nog en anders volgend weekend weer!

Doeidoei,
Gerrit.

------------------------------------

Jeeeej nu met een heleboel nieuwe fotootjes!

  • 30 Maart 2008 - 23:19

    Sirius:

    Het is toch niet besmettelijk he :P
    ben net ziek geweest (A)
    Maar weer nieuwe mensen en een heuse bruiloft :o En gerrit opnieuw in pak.
    klinkt allemaal weer goed hoor.
    grt

  • 31 Maart 2008 - 06:48

    Jeroen:

    Haha balen van die parasieten maar je hebt wel een mooie uitspraak erbij! En beviel de bruiloft zo goed dat we binnenkort die kant op moeten voor die van jou?

  • 31 Maart 2008 - 13:41

    Teuni:

    Gerrit! Wauw, dat klinkt echt suuper allemaal... ben zeer jaloers, wij hadden sneeuw met pasen en de zee is ook ver te zoeken.
    Hey even iets anders, kom je ook in Utrecht studeren volgend jaar? Lijkt me gezellig :P
    Of verveel ik je nu met iets waar je nog niet aan wil denken... sorry dan :)
    Iniedergeval, geniet van de laatste weken alweer daar! En laat ff weten wanneer je precies thuis komt, gaan we je wild verwelkomen.
    doeeeg! xx

  • 31 Maart 2008 - 15:49

    Neil:

    Hey Gerrit, mooi dat alles goed is. Ik schrok al toen ik het onderwerp van je mailtje las, dacht al dat iets gemis had, maar het was dus niet die van jou. toch leuk dat je uitgenodigd was. Veel sterkte met het bestrijden van je parasiet.


  • 01 April 2008 - 18:08

    Elly:

    hoi gerrit
    wat naar voor je dat je een beetje ziek
    bent ik hoop dat het snel beter gaat
    verder heb je het nog steeds leuk
    op tijd feestvieren hoort er ook bij
    hier gaat vereder alles goed
    we hebben met de pasen een stedentrip
    gedaan naar milaan was erg leuk
    verder geen nieuws groetjes
    van harry en mij

  • 06 April 2008 - 11:16

    Hetty&Johan:

    Wat een mooie omgeving,en wat zien jullie er fantastisch uit.
    Fijn dat de beestjes bijna bestreden zijn,en je vol goede moed, en met veel zin naar Bolivia vertrekt.Veel plezier in je laatste week Peru.

    Groetjes en een dikke kus

  • 06 April 2008 - 19:56

    Angelique:

    Hoi Gerrit,
    Jij bent voor de nieuwe mensen alweer de 'oudgediende' daar. Is het lastig om steeds met andere mensen te moeten werken of maakt het dat juist leuk?
    Ze hebben trouwens mooie dames daar...
    Groeten, Angelique

  • 07 April 2008 - 00:06

    PB:

    Yow G,

    strak pak,..

    Kom nu maar weer terug!
    groet PB

  • 11 April 2008 - 18:44

    Angelique:

    Hoi Gerrit,
    De beestjes in je buik bestreden?
    Goede vlucht(en) naar Bolivia.
    Angelique
    PS. Dank zij jouw afwezigheid ben ik NEC fan geworden. Zal zondag duimen voor ze.

  • 12 April 2008 - 19:11

    Timo:

    hola Gerrie
    como estas?

    Alles beetje goed achtergelaten in Caicay? en hebben ze voor jou ook zon mooi liedje gezongen?

    Veel plezier in Bolivia.. en als je weer in Nederland bent komen we je wel een keertje opzoeken ;)

    ciao Timo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2008

Bijna onderweg..

26 April 2008

Lekker rustig

17 April 2008

Ander land, andere stad & ander werk!

31 Maart 2008

Bruiloft en meer feesten!

10 Maart 2008

Fotoootjes!!
Gerrit

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 13928

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 14 Juli 2014

Mijn 2e reis

18 Januari 2008 - 14 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: